Ես կարողանում եմ... բնագիտություն

Ես կարողանում եմ բնագիտություն

Ես այս կիսամյակ բնագիտությունից շատ փորձեր եմ արել,նախագծերի եմ մասնակցել,ճամփորդել եմ և այլն:Բնագիտություն առարկան ինձ շատ հետաքրքիր տեղեկություններ է տվել բույսերի,կենդանիների,մոլորակի մասին:Երկրորդ կիսամյակում սովորել եմ` բույսեր խնամել,բույսեր աճեցնել,կենդանիների մասին,ծաղիկների ցողունի արմատի մասին,միջատների մասին,ծովերի և օվկիանոսների մասին:Բնագիտությունից մասնակցել եմ`«Ես կարողանում եմ» «Ծառատունկ» «Մեր գետերը» «Ես պարտիզպան եմ» և ուրիշ նախագծերի: Ես շատ եմ սիրում տարբեր փորձեր կատարել և բնագիտություն առարկան ինձ տվել է այդ հնարավորությունը:Նաև կարողանում եմ պարտիզպանություն անել:Ընկեր Իվետայի օգնությամբ սերմեր,ծաղիկներ,ծառեր ենք տնկել:Բնագիտության դասի շրջանակում գնացել ենք «Երևանի պատության թանգարան»:Այնտեղ շատ հետաքրքիր էր:

Оставьте комментарий